Subject: päring kahjutoimik nr 2507234
From: Jüri Orlo <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 09:30:57 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame Teile päringu (lisas).

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/> 
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda Eesti 
Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani poole ( 
<http://www.eksl.ee/lepitusorgan> www.eksl.ee/lepitusorgan).

From: Anton Roor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 11. aprill 2025 11:37
To: Jüri Orlo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: kahjutoimik nr 2507234

Tere

Esialgse info kohaselt sai tulekahju alguse tänaval asuva elektrikilbi 
piirkonnas. Kohale saabunud tuletõrjeinspektori esialgsel hinnangul oli 
tulekahju tõenäoliseks põhjuseks lühis elektrikilbis.

Kohal olevad töötajad märkasid elektrikilbi juures süttimist ja reageerisid 
kiiresti, kustutades nähtava tulekahju iseseisvalt. Kahjuks aga on 
tõenäoline, et tulekahju oli selleks ajaks juba levinud hoone välisseinas 
asuva sandwich-paneeli sisse, mistõttu esialgne süttimine jäi märkamata.

Mõne aja möödudes tekkis tulekahju hoone sisemistes ruumides, kui ruumist 
hakkas levima suits. Peale suitsu avastamist kutsuti viivitamatult kohale 
tuletõrjujad, kes asusid kustutustöödele.

Tulekahju tagajärjel on oluliselt kahjustatud elektrikilbi tagune välissein, 
vahelagi ja põrandad. Lisaks on kõik siseseinad, laed ja ruumides asuv kaup 
saanud ulatuslikke tahmakahjustusi suitsust.

https://www.dropbox.com/scl/fo/epnu6i32pdqchiomjnnnf/AA2l3A3I8ia30zeaaMgHSGk?rlkey=en9lrfsja8b3cu725msqk4y3y 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/epnu6i32pdqchiomjnnnf/AA2l3A3I8ia30zeaaMgHSGk?rlkey=en9lrfsja8b3cu725msqk4y3y&st=80avxmdn&dl=0> 
&st=80avxmdn&dl=0 – FOTO

Lugupidamisega

Anton Roor

OÜ Avesta Servis

Juhatuse liige

+372 555 922 88

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Jüri Orlo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 11:09 AM
To: Anton Roor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: kahjutoimik nr 2507234

Tere

Tänan, jääme ootama.

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/> 
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Kindlustusandjaga tekkinud vaidluse lahendamiseks on võimalik pöörduda Eesti 
Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuslepitusorgani poole ( 
<http://www.eksl.ee/lepitusorgan> www.eksl.ee/lepitusorgan).

From: Anton Roor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 27. märts 2025 10:42
To: Jüri Orlo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: kahjutoimik nr 2507234

Tere

Vabandame, me andsime vale aadressi, kus tulekahju toimus. Õige aadress on 
Puuvilla tänav 34, 20207 Narva, Ida-Viru maakond.

Hetkel olen haige ja püüame kõik andmed esitada esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Anton Roor

OÜ Avesta Servis

Juhatuse liige

+372 555 922 88

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Jüri Orlo < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 24, 2025 4:21 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: kahjutoimik nr 2507234

Tere

Kahjujuhtumi asjaolude selgitamiseks vajame:

*	Pilte kahjustustest;
*	Ehitusettevõtte akt/hinnangut kahju põhjusest ja ulatusest koos 
taastamistööde hinnapakkumisega;
*	Täpsemat seletuskirja juhtumist (mis juhtus, millest tekkis, mis 
kahjustus);
*	Valvesignalisatsiooni häireraportit;
*	Teavet, kas sündmuskohal viibisid päästjad.

Heade soovidega

Jüri Orlo

Kahjukäsitleja

T.  +372 682 4516  | M. +372 578 68675

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.ergo.ee/> 
www.ergo.ee

ERGO Insurance SE
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn, Eesti

Saatja andmed:

Selgitus

Sisu

Имя и личный код

Anton Roor

Е-почта

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Телефон

+37255592288

Укажите пострадавшие лица или объекты, получившие повреждения

Здание.

Номер договора

29240639/1

Укажите место, где произошел ущерб

Uusküla 23, Narva

Укажите дату, когда произошел ущерб

22.03.2025

Опишите ущерб

Был пожар, пострадали стена, перекрытие и электро проводка.

Опишите повреждения и затраты, возникшие из-за ущерба *

Ущерб уточняется.

Confirmation

Подтверждаю, что приведенные выше данные являются верными и полными. Мне 
известно, что если я умышленно представил неверные данные, страховщик имеет 
право уменьшить возмещение или отказаться от выплаты возмещения. Соглашаюсь 
с тем, что страховщик имеет право запрашивать дополнительную информацию, 
касающуюся случая причинения ущерба, у владеющих ею лиц. Просим ознакомиться 
с Принципами обработки личных данных <https://ergo.ee/ru/zaschita-dannykh> , 
в которых разъясняется, каким образом ERGO обрабатывает ваши личные данные.

..